Firma Rehberi

Firma Rehberi
Alanında En iyi Firmalar

Hasan Kalyoncu Üniversitesi Lisansüstü Bölümleri İçin Tez Hazırlama

Gaziantep’te kurulmuş bir üniversite olan Hasan Kalyoncu Üniversitesi farklı dillerin, dinlerin, kültürlerin, ırkların ve medeniyetlerin harmanladığı bir alanda kurulmuştur. Küçük İstanbul olarak adlandırılan bu şehirde kurulmuş olan üniversite sahip olduğu imkânlar ile eğitimde ve araştırmada yenilikçi ve modern olmayı amaçlamıştır. Eğitim ve öğretim hayatına İktisadi, idari ve Sosyal Bilimler ve Mühendislik-Mimarlık Fakültesinde başlamıştır. Üçer bölüm ile eğitim öğretim hayatına başlayan üniversite 2011-2012 eğitim öğretim hayatına yeni bölümler eklemiş ve bünyesine eklendiği bu yeni bölümler ile öğrencilere hizmet vermeye başlamıştır.



Yüksek Lisans Tez Yazımı

Gaziantep Eğitim ve Hizmet Vakfı tarafından kurulmuş olan üniversite lisansüstü düzeyde vermiş olduğu kaliteli eğitim ile de adından söz ettirmeyi başarmıştır. Sahip olduğu 3 enstitüde lisansüstü eğitim verilmektedir. Bu enstitüler Fen Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilimler Enstitüsü ve Sağlık Bilimleri Enstitüsüdür. Sahip olduğu yüksek lisans ve doktora programları ile üniversite alanında yükseköğrenim görmek isteyenler için de bu fırsatı sunmuş oluyor. Modern ve teknolojik imkânları kullanarak öğrencilerine tüm yenilikleri sunan üniversite sahip olduğu seçkin kadro ile akademik anlamda öğrencilerini başarıya ulaştırmayı başarıyor.


Uzman Ekip İle Lisansüstü Tez Hazırlama

Özgürlük, adalet ve ahlak temelli eğitimi temel alan üniversite yenilik odaklı çalışmaları ile farkını ortaya koymaktadır. Yurtiçinden ve yurtdışından gelmekte olan pek çok öğrenciye eğitim veren üniversite araştıran, sorgulayan ve hukuka bağlı dünya üzerinde gelişimlere katkı sağlayacak öğrenciler yetiştirir. Enstitülerinde pek çok lisansüstü programında eğitim vermekte olan üniversite tezli yüksek lisans ve doktora programlarında bil hayli sıkı bir programa sahiptir. Öğrencilerin zamanında teslim etmesi gereken tezler için tez hazırlama hizmeti alacağı tez merkezleri bulunur. Bu zorlu süreci daha az yorularak ve zaman kaybederek başarıya dönüştürmek için tez hazırlama  hizmeti veren akademik tez merkezimize başvurabilirsiniz. Alanında uzman olan ekibimiz tarafından yüksek lisans ve doktora programınız için en ideal olan tezi sizlere sunacaktır. Bu konuda yılların deneyimine sahip olan tez merkezimi ile en kısa sürede iletişime geçebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dijital Dönüşümler

Dijital dönüşüm: teknoloji dönüşümü değil, iş yapma şeklinin dönüşümüdür. İş yönetimini teknoloji odaklı yapmak istiyorsanız ve girişimci ru...