Firma Rehberi

Firma Rehberi
Alanında En iyi Firmalar

Müşteriler İçin Backoffice Hizmeti

Markaların sundukları hizmet sonrasında müşterilerden bir geri dönüş elde etmek çok büyük önem taşır. Müşteriler her zaman öneri, şikayet ya da teşekkürlerini firmalara ulaştırmak isteyebilirler. Bunun yapılabilmesi için işletmelere ait telefon numaralarının kullanılması çok mümkün olmamaktadır. Her zaman profesyonel bir müşteri hizmetleri hattı bulunması gerekecektir.

Müşteri hizmetlerini arayan kişiler aldıkları ürün ya da hizmete dair önerilerini rahatlıkla bu kanalda markalara iletebilmektedirler. Markaların ar-ge departmanları her zaman bu önerileri dikkate alarak adımlar atar. Bunun yanı sıra şikayetler de markaların kendisini geliştirmesi için çok önemlidir. Kısa süre içerisinde tüm şikayetlerin toplanıp raporlanması gerekir.

Pozitif Kurumsal

Müşterilere Geri Dönüş İmkanı

Markanın hizmet verdiği müşterilerden şikayet ya da önerilerin alınması aşaması nispeten kolay bir aşama olarak görülebilir. Birçok insan herhangi bir talep gelmeden dahi kendi rızasıyla markaya müşteri hizmetleri aracılığıyla ulaşarak şikayet ya da önerilerini sunmaktadır. Bu aşamada önemli olan durumlardan bir tanesi müşterilere geri dönüşlerin sağlanması olur.

logo

İlk olarak telefonlar ile müşteri hizmetleri hattına ulaşan kişilere o anda geri dönüşler sağlanabilir. Bunun yanı sıra markanın gelen şikayete göre gerçekleştirdiği davranış sonrasında bilgilendirme amacıyla müşteriler aranabilmektedir. Sosyal medya ya da mail yoluyla markaya ulaşmayı tercih eden kişilere de her zaman geri dönüşlerin yapılması gerekecektir. Satın alınacak olan müşteri hizmetlerinde bu imkanlar da markaya sunulmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dijital Dönüşümler

Dijital dönüşüm: teknoloji dönüşümü değil, iş yapma şeklinin dönüşümüdür. İş yönetimini teknoloji odaklı yapmak istiyorsanız ve girişimci ru...