Firma Rehberi

Firma Rehberi
Alanında En iyi Firmalar

Sağlıklı Adımlar


Bebeğinizi kucağınıza aldığınızda bütün ağrıları acıları unutursunuz. Kokusunu içinize çektiğinizde sanki dünya durur. O andan itibaren onun için hep en iyisini istersiniz. Bütün uğraşlarınızda bu yönde olur. İlk adımları, ilk gülüşü, ilk sesini duyuşunuz hepsi ayrı ayrı özeldir. Fakat müdahalede bulunabileceğiniz ve daha sağlıklı gelişimine destek vereceğiniz yönleri de mevcuttur. ilk adım ayakkabısı ile bu dokunuşu gerçekleştirebilirsiniz. İleride doğabilecek sorunlara ilk adım ve erken çözüm süreçleri ile destek verebilir, önüne geçebilirsiniz.
İlk Adım Ayakkabılarının Önemi
 ilk Adım Ayakkabısı
İlk adım ayakkabılarının önemi bundan sonraki atacağınız adımların düzgün olması açısından oldukça önemlidir. Yanlış ayakkabı seçimlerinde çocukların içe basma eğilimini artırarak paytak yürüme ya da içe doğru yanlış yürüyüşe sahip olmalarına neden olabilirsiniz. Bu durum ilk etapta müdahale edilmediğinde ilerleyen zamanlarda düzelme imkânını da zorlaştırır. Taban kısmı yumuşak ve ortopedik olmalıdır.
Yumuşak tabanlı ayakkabılar bebeğinizin ayak şekline uyumlu olarak üretilir. İlk adım ayakkabısı bebeğinizin ayağına uyumlu olmalıdır. Sıkmamalı ya da ayağına büyük gelmemelidir. Ayağına tam oturan ayakkabılar ile yere daha sağlam basar. Kalitesiz ve bilmediğiniz markaları kullanmamalısınız. Bebeğinizin narin cildinde meydana gelebilecek yürüme bozuklukları dışında alerjiye ve kanserojen içeren maddelerin temas etmesine de neden olursunuz.
Bebeğiniz İçin En Doğru Tercih
Yumuşak ve kıvrılabilen ayakkabıların seçimleri bebeğinizin de güvenle adım atmasına neden olacaktır. İlk adımlarda düşmeler sıkça yaşanmasından dolayı yumuşak ve bükülebilen ayakkabılar bebeğinizin bilek kısmına da zarar vermez. Bebeğiniz büyümeye başladığında da aynı özelliklere sahip ayakkabıları tercih etmelisiniz. Ayağının şeklini dahi etkileyebilen ayakkabılar sanıldığından daha da önemlidir. Gelişim süreci içerisinde olan özellikle ilk iki yaş döneminde ayakkabılarını özenle seçmelisiniz. Doğru bir ilk adım ayakkabısı ile bebeğinize sandığınızdan çok daha fazla yardımcı olabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dijital Dönüşümler

Dijital dönüşüm: teknoloji dönüşümü değil, iş yapma şeklinin dönüşümüdür. İş yönetimini teknoloji odaklı yapmak istiyorsanız ve girişimci ru...